Newcastle United Blog - Újkastély

Wilson: "Úgy érzem, lesz esélyem bizonyítani a világbajnokságon"

2022. november 21. - Gyul4

wilson-pope-trippier.jpgMa délután Anglia számára is elrajtol a világbajnokság. Callum Wilson a torna megkezdése előtt nyilatkozott arról, hogy tudja a helyét, és a csapaton belüli hierarchiát az angol nemzeti csapatban.

"A fő hangsúlyt a Newcastle Unitedben nyújtott teljesítményemre fektettem, ennek révén is kerültem be a válogatott keretébe. Tudom nagyon jól, hogy Harry Kane egy csodálatos játékos, ő a csapatkapitány, így természetes, hogy a legtöbb emberek számára ő az első számú opció a csatár poszton."

"Tudom a szerepemet, nem vagyok elszakadva annyira a valóságtól. hogy azt higgyem, minden mérkőzésen pályára fogok lépni a tornán. Úgy érzem, én is megkapom majd a lehetőséget, és ha eljön, akkor igyekszem majd kihozni a legtöbbet magamból."

"Ami engem illet, úgy gondolom, nem csak a pályán, hanem azon kívül is tudom segíteni a csapatot. 30 éves vagyok, érett, és vezető típus.  A többieket igyekszem minél jobban motiválni az edzéseken, minden pillanatát szeretném kiélvezni a tornának.

"Ez egy olyan élmény, amelyet eddig még nem élhettem át. Ez egy újabb kihívás a számomra. Szeretnék gólokkal hazatérni a tornáról, az lenne labdarúgó-pályafutásom végső csúcsa."

Az angol válogatott 14:00-kor fog pályára lépni ma délután Irán ellen. A Newcastle United keretéből Pope, Trippier és Wilson van ott az angol nemzeti csapatban.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://newcastleunited.blog.hu/api/trackback/id/tr3917983994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása