Newcastle United Blog - Újkastély

Dummett: "Talán teljesül az álmom, hogy én is játszhassak a Bajnokok Ligájában"

2023. augusztus 03. - Gyul4

Annak ellenére, hogy rengeteg pénz érkezett a Newcastle Unitedhez, a tulajdonosok ügyeltek arra, hogy a helyi játékosok is a keret tagjai maradhassanak.

dummet3.jpg

Noha olyan minőségi játékosok érkeztek a klubhoz, mint Bruno Guimaraes, Alexander Isak vagy Sandro Tonali, maradtak olyan játékosok is a keretben, mint Paul Dummett, aki az előző szezonban mindössze csak egyetlenegy mérkőzést játszott, azt is a Carabao-kupa második fordulójában.

Hogy mi lehet az oka annak, hogy a saját nevelésű játékos ennek ellenére még egy éves szerződést a klubtól? Erről saját maga, Dummett így nyilatkozott:

"Newcastle rajongó vagyok, és helyi fiú. Sok éve vagyok itt. Sok emberben felmerülhetett a kérdés, hogy miért akarok itt maradni, ha alig játszom? Amikor nem játszom, ugyanolyan szurkolója vagyok a klubnak, mint bármelyik másik szurkoló. A klub jó irányba halad, és szeretnék én is ennek a részese lenni."

karius-howe-dummett.jpg

"Az előző idényben nem sokat játszottam, de mindvégig szurkoltam azért, hogy a csapat bejusson a Bajnokok Ligájába. Talán teljesül az álmom, hogy én is pályára léphessek a Newcastle United színeiben a Bajnokok Ligájában."

"Több mérkőzés lesz a csapatnak a soron következő szezonban, és talán én is többet játszhatok majd. Készen kell állnom, és teljesen fittnek kell lennem. Ha teljesen fitt leszek, megkapom majd a lehetőséget és csak rajtam fog múlni, tudok-e majd élni vele. Remélhetőleg sikerül majd élnem vele."

Amióta Steve Bruce-t Eddie Howe váltotta a kispadon, azóta mindössze három mérkőzésen kezdett a Szarkák színeiben a 31 esztendős hátvéd.

A korlátozott játékpercek és az új balhátvéd érkezéséről szóló hírek miatt úgy tűnt, hogy Dummett ezen a nyáron elhagyja a klubot, amikor lejár a szerződése. Ez azonban nem történt meg. Ehelyett egy évre hosszabbítottak vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://newcastleunited.blog.hu/api/trackback/id/tr1718185217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása