Newcastle United Blog - Újkastély

Hall érkezése hivatalos

2023. augusztus 22. - Gyul4

A Newcastle United a hivatalos honlapján megerősítette, hogy Lewis Hallt kölcsönvették a Chelseatől.

hall1.jpg

A 18 esztendős játékost az idény végén végleg megvásárolhatják a Szarkák, amennyiben a játékos teljesítményéhez kötött kritériumok teljesülnek az idény során.

Hall a Chelsea sajátnevelésű játékosa volt, és a londoni kékeknél 2022. januárjában debütált az első csapatban egy FA-kupa mérkőzésen, Az előző szezonban 11 alkalommal lépett pályára a Chelsea színeiben, valamint debütált az angol U21-es válogatottban is.

Hall kedvenc csapatánál, a Newcastle Unitednél a 20-as számú mezt fogja majd viselni.

Az átigazolás létrejötte után a balhátvéd a következőket mondta:

"Nagyon büszke vagyok, Én és a családom is nagy Newcastle United rajongók vagyunk. A bátyámmal együtt nőttem fel, akivel élünk-halunk a Newcastle Unitedért. Ez egy nagyszerű klub, és alig várom a kezdetet."

"Sok tapasztalatot szereztem az elmúlt szezonban nagy meccseken, és nagyon büszke vagyok arra, ahogyan emberként és játékosként fejlődök. Most már a Newcastle United játékosa vagyok, annak a klubnak a játékosa, amelyért gyermekkorom óta rajongók. Megtiszteltetés, hogy itt lehetek, és nagyon büszke vagyok rá, hogy ezt a mezt viselhetem majd."

hallkit.jpg

"Nagyon izgatott vagyok. Ha megnézzük, hogyan játszottak az előző szezonban, nem csak az eredményeket, hanem a pályán mutatott hozzáállásukat is, ez valami elképesztő volt."

"Rengeteg tehetséges játékos van itt, a csapat pedig több fronton is harcolni fog az idény során, többek között a Bajnokok Ligájában is.  Remélem, hogy sikerül majd egy-két trófeát megnyernünk."

Sok sikert Hallnak a klubnál!

A bejegyzés trackback címe:

https://newcastleunited.blog.hu/api/trackback/id/tr1018198805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása