Newcastle United Blog - Újkastély

Barnes: "Fontos, hogy új játékosként minél előbb gólt szerezz"

2023. augusztus 07. - Gyul4

A Newcastle United vasárnap 4-0-ra legyőzte a Villarrealt, így megnyerte a Sela Kupát.

harves12.jpg

Harvey Barnes pedig az első St. James' Parkban lejátszott mérkőzésén rögtön duplázni tudott. A 25 esztendős játékos természetesen boldogan nyilatkozott a mérkőzés után.

"Jó mérkőzés volt. Számomra jó élmény volt hazai pályán játszani, szórakoztató volt, és mindemellett két gólt is sikerült szereznem. Jó érzés, hogy sikerült megszereznem az első gólomat az új csapatomban."

"Az első gól leveszi a nyomást, és utána jobban tudod élvezni a játékot. Nagyon jó nap volt."

"Fontos, hogy új játékosként minél előbb gólt szerezz. Szeretnél minél hamarabb belejönni a játékba, és jó benyomást kelteni. Ebben a csapatban az a feladatom, hogy gólokat szerezzek, helyzeteket teremtsek, és minden lehetséges módon segítsem a csapatot."

"Most jó volt, hogy két góllal segíteni tudtam a csapatot. Ez önbizalmat ad nekem."

harves15.jpg

"Az elmúlt években sokat gyakoroltam az első érintésből való befejezést, és amikor ezek a helyzetek adódnak, ki kell használnom őket, ezért vagyok a csapatban, pontosnak kell lennem."

"Úgy érzem, sokkal régebb óta vagyok, mint valójában. Nagyon jól beilleszkedtem, nagyszerű srácok alkotják a keretet, nagyon könnyű volt beilleszkednem ide. Már otthon érzem magam, és úgy érzem, nagyszerű szezon vár ránk ezekkel a srácokkal. Nagyon jól érzem magam."

A bejegyzés trackback címe:

https://newcastleunited.blog.hu/api/trackback/id/tr918188075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása