Newcastle United Blog - Újkastély

Wilson: "Először csalódott voltam"

2023. augusztus 17. - Gyul4

Callum Wilson elismerte a sajtóban, csalódott volt amiatt, hogy nem kezdett az Aston Villa ellen.

wilson1_1.jpg

Azonban a sértődöttségét félre téve, a pályán válaszolt arra, hogy ő rá is bármikor számíthat Howe.

"Először csalódott voltam, ahogyan bizonyára te is az lettél volna. Szerettem volna a szezon első mérkőzésén az első perctől kezdve ott lenni a pályán. Ilyenkor csak annyit tehetsz, hogy a pályán beszélsz, úgy gondolom ezt megtettem, góllal járultam hozzá a győzelemhez. Isak és én is gólt szereztem, ami fantasztikus a klub és Eddie számára is. Pokoli sok pozitívum volt a játékunkban." - nyilatkozta Wilson.

Arra a kérdésre, hogy kezd-e vajon a Manchester City ellen, a következőket mondta optimistán: "Mindegy, akkor is szerzek gólt."

Isak és Wilson játékstílusa különbözik egymástól. Az adott ellenféltől függően tudja majd őket cserélgetni Howe, hogy az adott mérkőzésen éppen melyikőjük illik jobban bele a taktikába, amelyet az ellenfél ellen dolgoztak ki.

Mindenesetre jó hír az, hogy két gólerős támadója is van jelenleg a csapatnak. Ettől függetlenül mivel hosszú szezon, és több fronton is harcban állunk majd, nem ártana még egy támadót igazolni a keretbe...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://newcastleunited.blog.hu/api/trackback/id/tr118195123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása