Newcastle United Blog - Újkastély

Guimaraes: "Életem legjobb döntése volt a Newcastle-hez igazolni"

2022. június 01. - Gyul4

guimaraes_1.jpgBruno Guimaraes a Globe Esport-nak beszélt arról, miként élte meg eddigi pályafutását a Szarkáknál.

"Életem egyik legnehezebb döntése volt, azt hiszem, körülbelül négy napig nem is aludtam a végső döntés meghozatala előtt. Nem fogok hazudni, igen, féltem." - mondta el a januári átigazolásának a körülményeit Guimaraes. "Annál is inkább féltem, mivel a klub a kieső zónában volt akkor még. De miután megérkeztem, és túl voltam az első edzésemen, az önbizalmam ismét megnőtt. Miután elkezdtem játszani, minden elkezdett működni, és végül a 11. helyen végeztünk egy olyan csapattal, amely az utolsó előtti helyen állt még akkor, amikor odaigazoltam."

"Életem legjobb döntése volt a Newcastle-hez igazolni, és a Premier Leaguet választani. Úgy gondolom, ez a válogatott béli pályafutásomat is nagyban segítette."

A Premier Leagueről a következőképpen vélekedik a brazil válogatott középpályás:

"A PL egy nagyon nehéz verseny, minden meccs kiegyenlített, minden csapat jó. Itt nincsenek könnyű meccsek, sokszor láthatjuk azt, hogy a kiesés elől menekülő csapatok legyőzik a bajnokság legjobb csapatait."

"Nagyon nagy intenzitással játszanak a csapatok Angliában. A Ligue1-ben jó néhány mérkőzés volt már a lábamba ebben a szezonban, de az első három PL mérkőzésemen én is jelentősen megéreztem azt, hogy itt mennyivel nagyobb sebességgel játszanak a csapatok."

"Ez a világ legnehezebb bajnokságba, nagyon nehéz itt játszani, de én mindig is szerettem volna kipróbálni magamat a Premier Leagueben. Minden játékos játszhatna legalább egy évet Angliában, hogy a saját bőrén megtapasztalhassa, itt a futball valóban más."

Bruno jelenleg Dél-Koreában tartózkodik a brazil válogatottal, amely előbb Dél-Korea és Japán ellen játszik majd felkészülési mérkőzést, utána pedig az ősi rivális Argentínával mérkőznek majd meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://newcastleunited.blog.hu/api/trackback/id/tr1617845883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása