Newcastle United Blog - Újkastély

Guimaraes: "Csalódott vagyok az idei szezon miatt"

2024. február 06. - Gyul4

Bruno Guimaraes elismerte, hogy a Newcastle United eddigi szezonja nem úgy alakult, ahogyan előzetesen elképzelte.

bg39.jpg

Ami a legjobban csalódást okoz a számára, hogy hiányzik a folytonosság a csapatból, a jó mérkőzéseket rossz mérkőzések váltják fel. Ennek ellenére továbbra is boldog a St. James' Parkban.

"Nagyon szeretek itt lenni a Newcastle Unitednél, soha sem éreztem magam ennyire megbecsülve és szeretve egyetlenegy korábbi klubomnál sem, mint itt. Nagyon jó érzés, hogy a szurkolók ennyire szeretnek engem, én is nagyon szeretem őket."

"Ez a szezon vegyes érzelmekkel tölt el engem. Szeretném ennél is több mérkőzésen győztesen elhagyni a pályát, és szeretném, hogy az idény végén kiharcoljuk majd valamelyik európai kupa sorozatban való indulást. Remélem, hogy most 5-6 jó mérkőzés érkezik majd a számunkra. Az Aston Villa ellen úgy játszottunk, mint az előző szezonban, azonban a Luton ellen sajnos nem voltunk ugyanaz a csapat."

"Csalódott vagyok az idei szezon miatt, ez egy őrült szezon. Két-három meccsen nagyon jól játszunk, majd utána két-három meccsen nagyon rosszul. Nagyon fáradt és csalódott vagyok. De tudom, hogy tovább kell küzdenem. Ez egy teljesen más szezon, mint amilyen az előző idény volt, a sérülések is sokat hátráltattak minket,"

"A saját szemszögemből nézve, boldog vagyok. Ez még mindig az egyik legjobb szezonom a klubnál. Bár nem szerzek sok gólt, de úgy érzem, így is jól megy a játék."

A bejegyzés trackback címe:

https://newcastleunited.blog.hu/api/trackback/id/tr8118319741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása