Newcastle United Blog - Újkastély

Gordon: "Még csak megtippelni sem tudom, milyen magas szintre juthatok"

2023. október 24. - Gyul4

Athony Gordon elégedetten nyilatkozott a Crystal Palace elleni (4-0), magabiztos győzelem után.

ag10.jpg

A játékos elmondta, jelenleg élete legjobb formáját nyújtja.

"Nagyon jó teljesítményt nyújtottunk. A Crystal Palace egy jó formában lévő csapat volt, amely védekezésben erősnek tűnt, erre számítottunk tőlük."

"Sok olyan dolgot csináltunk a mérkőzésen, amelyről előzetesen azt gondoltuk, hogy működhet majd, és feltörhetjük a védekezésüket. Ennek meg is lett az eredménye, nagyon jó teljesítménnyel rukkoltunk elő."

"A korai gól mindig segít egy jól védekező csapat ellen, mert a kapott gól után kijjebb kell nyílniuk, feljebb kell védekezniük, és nagyobb kockázatot kell vállalniuk, ez pedig segít minket az ellentámadásokban és a kontrajátékban, több lehetőségünk van a gólszerzésre."

ag3.jpg

"Nagyon örülök a Crystal Palace ellen szerzett gólomnak. Ez volt az első gólom a Gallowgate End előtt. Már egy ideje skandálták a nevemet, úgyhogy örülök annak, hogy előttük szereztem gólt, és velük együtt ünepelhettem."

 "Egyértelmű, hogy a pályafutásom legjobb formájában játszom jelenleg.. Sokat fejlődtem, de ez a menedzsernek köszönhető. Sok olyan dologra megtanított, amely mindig az eszembe jut nekem. Egyre jobban megértem a játékot, de hosszú út áll még előttem. Megtippelni sem tudom, milyen magas szintre juthatok majd. Nekem csupán csak folytatnom kell az eddig megkezdett utamat."

A bejegyzés trackback címe:

https://newcastleunited.blog.hu/api/trackback/id/tr9618242113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása